Merry Christmas. - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Jillian Dingstee - WaarBenJij.nu Merry Christmas. - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Jillian Dingstee - WaarBenJij.nu

Merry Christmas.

Door: Jillian van Dingstee

Blijf op de hoogte en volg Jillian

24 December 2015 | Nederland, Huissen

Only 23 more days to go!

Terwijl ik dit schrijf begint om mij heen de familie de tafel te dekken voor het kerstdiner. De kerstboom staat al een goede twee weken en de cadeautjes liggen klaar voor morgenochtend. De twee teckels lopen in de keuken rond, want wie weet, misschien valt er nog iets te halen. Het is raar om mij te bedenken dat ik dit gezinnetje een goede 4 maanden niet meer ga zien. Ik heb het net zelf opgeschreven, nog maar 23 dagen. Het klinkt lang, maar geloof me, deze dagen zijn zo om.

De afgelopen maanden ben ik zo druk geweest met de voorbereidingen, dat het raar is om te bedenken dat het straks allemaal dan echt gaat gebeuren. En wat een geregel was dat allemaal; visum, tickets, scholarships, vaccinatiebewijzen en dat is nog maar het topje van de ijsberg. Maar het was allemaal voor één goed doel; de universiteit die daar op mij wacht.

In tussen zijn de tickets binnen, het visum viel vandaag door de brievenbus en is zelfs mijn laatste werkdag bij Pathé geweest. Er staan verschillende afscheidsfeestjes op de planning, en er zijn veel mensen die "mij nog wel willen zien voordat ik dan echt wegga".

Hoe ik me voel? Super excited natuurlijk! De zenuwen beginnen wel steeds meer te komen, maar ik kan echt niet wachten totdat ik dat vliegtuig instap (om 06:45 s'ochtends al) om met dit avontuur te beginnen.

Maar eerst krijgen we nog de feestdagen en beginnen we aan 2016, een jaar wat al een geweldige start krijgt!

De komende tijd zal ik via dit reisdagboek het thuisfront laten weten hoe het mij vergaat in het verre Amerika. Dus als je geïnteresseerd bent in mijn leven in Albany, schrijf je dan in voor de maillijst! Want natuurlijk is het super leuk als ik zoveel mogelijk van jullie mag laten weten hoe met mij gaat!

En op dit moment kan ik maar één ding zeggen; have yourself a merry little Christmas, and a spectacular new year! ♥

Lots of love,
Jill

  • 24 December 2015 - 20:34

    Els:

    Leuk Jill, Ik ga je zeker volgen. Hele fijn kerstdagen nog thuis en veel succes. Liefs Els

  • 25 December 2015 - 09:44

    Iris:

    Ik ga jullie missen!! Veel plezier daar en tot in juni, dibs op hugs!
    Fijne kerst en gelukkig nieuwjaar ♡

  • 25 December 2015 - 12:17

    Femke De Vries:

    We're gonna do this! Gaan er een toptijd van maken meissie! <3

  • 27 December 2015 - 11:50

    Greetje Naber:

    Nou Jill, oma gaat er voor zitten hoor!
    Maak er nog een fijne jaarwisseling van ( lekker feesten met je vriendinnen)
    Dikke knuf van oma Greet.

  • 05 Januari 2016 - 18:13

    Ïneke:

    Nou Jill, ik ga jou nu volgen!
    Ik wens je héél véél plezier daar, een dikke knuffel van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jillian

Follow me as I spend four months in Albany, NY, for my minor abroad.

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 9711

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 18 Mei 2016

Albany Trip

Landen bezocht: